برای خرید حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

با وارد کردن شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه "پروفایل " کلیک کرده و در صفحه‏" اطلاعات حساب کاربری " روی “ویرایش " کلیک کنید.

چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود، به قسمت لیست ادرس ها مراجعه نمایید. بر روی گزینه افزودن ادرس جدید کلیک نمایید جزئیات آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را تکمیل و بر روی گزینه تایید و ثبت آدرس کلیک نمایید و سپس روی گزینه ثبت و افزودن جزئیات کلیک نمایید

آیا حمل و نقل به همه جا امکان پذیر است؟

بله شما در هر ناحیه از کشور که باشید میتوانید سفارش خود را تحویل بگیرید حتی سفارش هایی از خارج کشور

آیا امکان بازگشت و مرجوع کالا وجود دارد؟

بله در صورت شکستگی ظرف کالا امکان بازگشت آن وجود دارد

محصولات در چه بازه زمانی بدست مشتریان می رسد ؟

ارسال محصولات بعد از مراحل ثبت سفارش و پرداخت از طریق پست ارسال می شود  و از طریق کد رهگیری می توانید پیگری مرسوله را داشته باشید

آیا سفارشات در حجم بالا نیز امکان پذیر است؟

بله در هر تعدادی میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و برای سفاش های عمده بصورت تلفنی اقدام نمایید

چطور در طب سینا سفارش خود را ثبت کنم ؟

بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنیدروی گزینه ثبت و مرحله بعد کلیک کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نحوه پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را پیامک میکند.

کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز می باشد می توان با تعداد بیش از یک عدد خریداری کرد؟

بله

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم ؟

از طریق مامور ارسال میتوانید سفارش را تحویل بگیرید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

امکان ثبت سفارش در 24 ساعت شبانه روز وجود دارد

استفاده از کد تخفیف چه محدودیت هایی دارد؟

شما فقط از هر کد تخفیف یک بار میتوانید استفاده کنید. در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید استفاده کنید. در صورتی که تاریخ اعتبار کد منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست .همچنین استفاده از کد تخفیف فقط مختص همان جشنواره میباشد.

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

با ورود به پروفایل و کلیک بر روی گزینه پیگیری سفارش میتوانید در قسمت سفارش های تکمیل شده به اطلاعات خرید های قبلی خود دسترسی پیدا کنید

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

با ورود به پروفایل و کلیک روی پیگیری سفارش میتوانید سفارش های در حال اجرا را پیگیری کنید

آیا امکان تحویل حضوری سفارش ها وجود دارد؟

بله شما میتوانید در تهران سفارش هایتان را به صورت حضوری تحویل بگیرید

چگونه تحویل حضوری ثبت کنیم؟

به هنگام ثبت سفارش در مرحله انتخاب آدرس میتوانید گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنید و آدرس مورد نظر جهت تحویل کالا را مشخص نمایید و یا بعد از ثبت و پرداخت سفارش به آدرس های درج شده مراجعه نمایید و کد دریافت را ارائه و محصول را دریافت نمایید . می توانید بعد از سفارش با شماره پشتیبانی تماس گرفته و ساعت تحویل را هماهنگ نمایید

آیا تحویل حضوری شامل هزینه ارسال میشود؟

خیر شامل هزینه ای نمی باشد

مراکز تحویل حضوری کجا میباشد؟

بخش توزیع حضوری تهران با هماهنگی قبل و بعد خرید