ابن سینا, ادویه جات, دمنوش های تخصصی, شیمی درمانی یا گیاه درمانی, طب سینا, کبد چرب, گیاهان دارویی

با فلفل سفید سلامت باش

فواید سلامتی فلفل سفید و کاربردهای شگفت انگیز آن در آشپزی

با فلفل سفید سلامت باش

فلفل سفید چیست و آیا از فلفل سیاه سالم تر است؟ سرشار از فواید سلامتی است که مردم اغلب از آن غفلت می کنند. از درمان سردرد گرفته تا حفظ سلامت قلب، فلفل سفید در تسکین بسیاری از بیماری‌های رایجی که بدن ما را دچار مشکل می‌کنند، مفید است. در این قسمت از اطلاعات، با تمام فواید فلفل سفید آشنا خواهید شد که ممکن است شما را متقاعد کند که آن را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید.
فلفل سفید یک مسکن موثر و مسکن است. محتوای غنی کپسایسین گرما ایجاد می کند و درد اسپاسم یا رگ به رگ شدن را تسکین می دهد.
کاهش وزن
محتوای کپسایسین به سوزاندن چربی های داخل بدن کمک می کند و در نتیجه به کاهش وزن کمک می کند.
به درمان سرطان کمک می کند
طبق مطالعه ای که توسط دانشگاه ناتینگهام و انجمن تحقیقات سرطان آمریکا انجام شد، محتوای کپسایسین می تواند سلول های سرطانی بدن را از بین ببرد. مشخص شده است که فلفل سفید در درمان سرطان پروستات موثر است. با این حال، تحقیقات بیشتر در این راستا ادامه دارد.
سردرد را درمان می کند
برای درمان سردرد مفید است. مشاهده شده است که کپسایسین به جلوگیری از انتقال نوروپپتید، ماده ای که درد را به مغز منتقل می کند، کمک می کند.
سرفه را درمان می کند
اگر گلودرد دارید، شروع به مصرف فلفل سفید کنید زیرا خواص آنتی بیوتیکی دارد و به تسکین سرفه و سرماخوردگی به راحتی کمک می کند.
فشار خون را کنترل می کند
سرشار از فلاونوئیدها و ویتامین C و A است که به کنترل فشار خون کمک می کند. برای کنترل فشار خون توصیه می شود فلفل سفید را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید.
سلامت قلب
خاصیت حرارت دهی فلفل سفید باعث می شود بیشتر عرق کنید که منجر به دفع مایعات اضافی از بدن می شود. حذف مایعات اضافی فشار بر قلب را کاهش می دهد و آن را سالم نگه می دارد.
موارد استفاده از فلفل سفید
فلفل سفید معمولا در سوپ های ویتنامی و غذاهای دیگر استفاده می شود. حتی سوپ تند و ترش هم از فلفل سفید استفاده می کند. می توانید از آن در سالادها استفاده کنید تا طعم آن را تقویت کنید و همچنین مواد مغذی موجود در آن را به دست آورید. در برنج سرخ شده نیز طعم خوبی دارد. همچنین می توانید آن را به پوره سیب زمینی اضافه کنید تا از طعم آن لذت ببرید.

 

tebe30na
info@tebe30na.ir
https://www.instagram.com/tebe30na

دیدگاهتان را بنویسید