ابن سینا, ادویه جات, دمنوش های تخصصی, طب سینا, کبد چرب, گیاهان دارویی

دمنوش های ابر قهرمان برای پوست و مو

دمنوش های ابر قهرمان

پنج دمنوش گیاهی برای داشتن پوستی سالم و موهایی درخشان
5 چای گیاهی برای داشتن پوستی سالم و موهای درخشان
دمنوش های گیاهی ، ابرقهرمان هایی هستند که در زندگی خود به آنها نیاز دارید. اما آیا می‌دانستید که برخی از دمنوش ها علاوه بر فواید برای بدن، برای پوست و موی شما نیز معجزه می‌کنند؟
در حالی که همه ما دنبال پیروی از روال های مراقبت از پوست و مو هستیم، همچنین معتقدیم که کمی مراقبت اضافی هرگز به کسی آسیب نمی رساند!
ما پنج دمنوش گیاهی را انتخاب کرده‌ایم که می‌توانید برای داشتن پوستی سالم و موهای درخشان، در برنامه روزانه خود بگنجانید.
1. دمنوش چای سبز
2. دمنوش چای اسطوخودوس
3. دمنوش چای قاصدک
4. دمنوش چای گل رز
5. دمنوش چای نعناع
دمنوش چای سبز
دمنوش چای سبز در چند سال اخیر به یک غذای اصلی خانگی تبدیل شده است، و اگر تا به حال سعی کرده باشید این چای جادویی را بنوشید، دلیل آن را متوجه خواهید شد. چای سبز علاوه بر اینکه یک نوشیدنی قوی برای سلامتی است، به عنوان یک چای زیبایی نیز برای پوست و مو مفید است. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان ها است، پوست شما را نرم، لطیف، درخشان می کند و با علائم پیری مبارزه می کند. تانن موجود در این چای می تواند موهای شما را درخشان کند و در صورت استفاده موضعی به کاهش شوره سر کمک می کند.
دمنوش چای اسطوخودوس
خواص معطر چای اسطوخودوس می تواند بسیار بیشتر از آرام کردن حواس شما باشد. دمنوش چای اسطوخودوس به مبارزه با شوره سر کمک می کند و می تواند برای شستشوی موهایتان برای تسکین پوست سر و کاهش ریزش مو استفاده شود. همچنین، این چای به دلیل خواص ضد التهابی خود، احتمال عفونت های پوستی را کاهش می دهد و پوست را سم زدایی می کند تا از درون سالم و شاد بماند.
دمنوش چای قاصدک
اجازه ندهید تلخی این چای شما را منصرف کند، زیرا چای قاصدک برای مو و پوست شما فوق العاده مفید است. این چای گیاهی سرشار از آنتی اکسیدان است که به مبارزه با علائم پیری و همچنین سم زدایی بدن کمک می کند. در مورد موهای شما – آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، بیوتین، و کلسیم موجود در این چای باعث تقویت موهای شما می شود و باعث رشد سالم مو می شود.
دمنوش چای گل رز
این دمنوش گل رز علاوه بر بویی شبیه به دسته گل رز، برای مو و پوست شما بسیار مفید است. چای گل سرخ که سرشار از آنتی اکسیدان است، رتینول طبیعی نیز نامیده می شود، زیرا می تواند به مبارزه با علائم پیری زودرس مانند چین و چروک، خطوط ریز و تیرگی روی پوست شما کمک کند. علاوه بر این، چای گل رز با ویتامین های A، B3، C و E به تحریک رشد مو و سلامت پوست سر کمک می کند.
دمنوش چای نعناع
دمنوش نعناع به طور کلی ماهیت ضد قارچی و ضد باکتریایی دارد که آن را برای پوست سر و همچنین برای درمان شوره سر عالی می کند. وقتی نوبت به پوست شما می‌رسد، چای نعناع هورمون‌ها را تحریک می‌کند که آن را راهی ایده‌آل برای درمان آکنه هورمونی شما می‌کند. این چای همچنین رشد موهای مزاحم روی صورت، سینه و شکم را کاهش می دهد.

 

tebe30na
info@tebe30na.ir
https://www.instagram.com/tebe30na

دیدگاهتان را بنویسید