ابن سینا, ادویه جات, دمنوش های تخصصی, طب سینا, کبد چرب, گیاهان دارویی

مرهم دردهای قاعدگی

مرهم دردهای قاعدگی

“مرهم دردهای قاعدگی”

5 گیاه دارویی برای دردهای قاعدگی و علائم پریود
قاعدگی های دردناک که به نام دیسمنوره نیز شناخته می شود، گرفتگی در قسمت تحتانی شکم، پشت و ران است. دردهای قاعدگی ممکن است چند روز قبل از شروع قاعدگی شما شروع شود. پروستاگلاندین ها، یک ماده هورمون مانند که در التهاب نقش دارد و باعث انقباض رحم و ریزش پوشش داخلی رحم می شود. این ریزش خونریزی پریود شماست. دمنوش های گیاهی می توانند به تعادل هورمون ها و مبارزه با التهاب کمک کنند و ناراحتی های دوره قاعدگی شما مانند گرفتگی عضلات، سردرد و نوسانات خلقی را کاهش دهند. در اینجا چند گیاه عالی وجود دارد که به علائم PMS کمک می کند و اغلب به عنوان یک جایگزین طبیعی برای حمایت از چرخه قاعدگی سالم استفاده می شود + چایی که شامل همه این گیاهان شگفت انگیز است.
بهترین گیاهان برای دردهای قاعدگی
چستبری
توت های عفیف از زمان های قدیم مورد استفاده قرار گرفته اند و بومی مدیترانه و غرب آسیا هستند. تحقیقات در دوران مدرن نشان داده است که این توت ها دارای خواص هورمونی هستند و به عنوان متعادل کننده هورمون عمل می کنند. تصور می شود که توت پاک بر روی غده هیپوفیز اثر می گذارد و سطح پروژسترون را افزایش می دهد و مشکلات هورمونی را بهبود می بخشد. این اقدامات همچنین باعث تسکین PMS از جمله حساسیت سینه ها، نوسانات خلقی و منظم بودن قاعدگی می شود.
برگ تمشک
در حالی که ممکن است تمشک را به خاطر طعم شیرین میوه ای آن تصور کنید، چای برگ تمشک معمولاً به عنوان رحم برای تقویت ماهیچه های رحم استفاده می شود. برگ تمشک اغلب برای تسکین PMS و کاهش دردهای پریود استفاده می شود و می تواند خونریزی شدید قاعدگی را کنترل کند. لذت بردن از یک فنجان چای داغ برگ تمشک در طول دوره قاعدگی می تواند به شما تسکین دهد.
بابونه
بابونه اغلب برای اثرات آرام بخش و آرام بخش استفاده می شود. این اقدامات به کاهش خلق و خوی مضطرب کمک می کند. استفاده از بابونه برای کاهش دردهای پریود به دوران روم باستان باز می گردد. امروزه بابونه یک انتخاب عالی برای تسکین PMS است.
رازیانه
رازیانه اغلب به عنوان کمک کننده گوارشی برای کاهش نفخ و گاز معده استفاده می شود. از رازیانه برای تسکین دردهای پریود نیز استفاده می شود. مصرف رازیانه به مدت چند ماه می تواند به کاهش دردهای قاعدگی و بی نظمی قاعدگی کمک کند. رازیانه یک ماده ضروری برای تسکین PMS است.
یام وحشی یام وحشی اغلب برای تسکین علائم یائسگی و همچنین دردهای پریود استفاده می شود. اعمال این ریشه هورمونی، ضد التهابی و تسکین دهنده اسپم است. یام وحشی یکی از گیاهانی است که التهاب را کاهش می دهد. این اقدامات به کاهش گرفتگی قاعدگی کمک می کند.
چای سلامتی زنان مرهمی برای دردهای قاعدگی
شما می توانید هر یک از این گیاهان را در چای گیاهی خود بنوشید. دمنوش های گیاهی می توانند به طور طبیعی به کاهش ناراحتی سیکل ماهانه شما کمک کنند. بسیاری آنها را به عنوان یک درمان طبیعی عالی برای گرفتگی عضلات می دانند. اگر دوره‌های منظم دردناک و سایر علائم را تجربه می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید