ابن سینا, دمنوش های تخصصی, طب سینا, کبد چرب, گیاهان دارویی

پنج گیاهی که به طور طبیعی می توانند کمردرد را درمان کنند

پنج گیاهی که به طور طبیعی می توانند کمردرد را درمان کنند


احتمالاً در مورد گیاهان زیاد شنیده اید، اما شاید هنوز قدرت درمانی آنها را امتحان نکرده باشید. به راحتی می توان فکر کرد که گیاهان یا ادویه ها آنقدر خوب هستند که واقعی باشند، اما حقیقت این است که آنها واقعاً کار می کنند! به علاوه، آنها عوارض جانبی ناخوشایندی را که بسیاری از داروها ایجاد می کنند، ندارند و مطمئناً به اندازه روش های جراحی خطرناک نیستند. اگر می‌خواهید کمردرد خود را به روشی طبیعی التیام دهید، قدرت درمانی ریشه سنبل الطیب، روغن گیاهی، زردچوبه، زنجبیل یا پوست درخت بید سفید را امتحان کنید. شما هرگز نمی دانید مگر اینکه آنها را امتحان کنید!
ریشه والرین. ریشه سنبل الطیب
قرن هاست که در تنظیم سیستم عصبی و در رفع تنش، تحریک پذیری، استرس، اضطراب و بی خوابی استفاده می شود. گاهی اوقات از آن به عنوان “آرام بخش طبیعت” یاد می شود و حساسیت اعصاب را تا حد زیادی کاهش می دهد. افراد می توانند با نوشیدن یک فنجان چای سنبل الطیب در زمانی که نیاز به تسکین طبیعی درد دارند، از مزایای ریشه سنبل الطیب لذت ببرند.
روغن گیاهی
روغن گیاهی به ویژه در تسکین سردرد یا دردهای جزئی موثر است. روغن ها را روی بدن مالیده و به آرامی با حرکات دایره ای ماساژ دهید. روغن تونیک برای تسکین درد محبوب است و از کافور، نعناع، اکالیپتوس، زمستانه و رازیانه تشکیل شده است.
زردچوبه
زردچوبه ضد التهاب است و حتی به مبارزه با سرطان نیز کمک می کند! همچنین به کاهش درد ناشی از التهاب مفاصل، رگ به رگ شدن یا کبودی کمک می کند. زردچوبه به شکل مکمل فروخته می شود، اما می توانید به راحتی زردچوبه را تقریباً در هر وعده غذایی بپاشید یا می توانید یک دمنوش زردچوبه بنوشید.
زنجبیل
همچنین زنجبیل یک ضد التهاب هزاران سال است که برای درمان درد استفاده می شود، اما به تسکین حالت تهوع، سردرد، آرتریت و درد عضلات نیز کمک می کند. زنجبیل یک افزودنی عالی برای سیب زمینی سرخ کرده یا غذاهای سبزیجات، مارینادها، چای یا اسموتی ها است.
پوست بید سفید
پوست درخت بید سفید یک ضد التهاب عالی دیگر است و به تسکین التهاب دردناک مفاصل کمک می کند. پوست درخت بید سفید حاوی سالیسین است که همان ترکیبی است که در آسپرین وجود دارد. با این اوصاف، افرادی که به آسپرین حساسیت دارند نباید از پوست درخت بید سفید استفاده کنند. با این حال، کسانی که از آن استفاده می کنند نتایج طولانی تری نسبت به آسپرین خواهند داشت! علاوه بر مسکن های طبیعی، ورزش، رژیم غذایی سالم و مراقبت های کایروپراکتیک می توانند علائم دردناک شما را تا حد زیادی کاهش دهند. با یکی از کارکنان ما در پریمیر هلث تماس بگیرید و ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین روش را برای بدن خود پیدا کنید. ما به شما در مورد مزایای مراقبت از کایروپراکتیک آموزش می دهیم و به شما کمک می کنیم تا یک رژیم غذایی سالم و ورزش داشته باشید که به شما در کاهش درد مفاصل و عضلات کمک می کند. در عین حال، با پزشک خود در مورد امتحان هر یک از این پنج گیاه دارویی برای کاهش درد و درد خود صحبت کنید. نه تنها تسکین درد طولانی مدت و طبیعی را تجربه خواهید کرد، بلکه می توانید عوارض جانبی بد را نیز فراموش کنید. خودتان آنها را امتحان کنید!

دیدگاهتان را بنویسید